Kilka praktycznych informacji organizacyjnych, które pomogą Pani podczas pobytu

Godziny przyjęć do szpitala

Szpitalna Izba Przyjęć działa 24 h/dobę, 7 dni w tygodniu.

 

Informacje ogólne

  • Informacja - wszelkich informacji o stanie zdrowia udzielają:
  • Kierownik oddziału (Ordynator)
  • Lekarz prowadzący wizytę poranną – ginekolog, dot. dziecka – neonatolog, lekarz wykonujący badanie przed wypisem do domu. Prosimy, by Pani zadawała pytania, by lekarz mógł wyjaśnić wszelkie wątpliwości.
  • Lekarz dyżurny w godzinach 14:00-08:00

 

Leki własne

Pacjentka przebywając w Szpitalu nie może przyjmować żadnych leków bez zgody lekarza. Leki, których przyjmowanie związane jest z leczeniem chorób współistniejących przewlekłych, należy przekazać w oryginalnych opakowaniach w dniu przyjęcia wraz z zaleceniem dawkowania od lekarza prowadzącego Położnej Izby Przyjęć.

 

Organizacja dnia na Oddziale

Dzień na Oddziale zorganizowany jest zgodnie z harmonogramem. W trosce o bezpieczeństwo prosimy, by zgłaszać za każdym razem kiedy chce Pani opuścić oddział położnej. Pacjentka powinna opuścić szpital kiedy ma już pełny wypis własny i dziecka oraz oddane oświadczenia dotyczące wyboru przychodni i położnej środowiskowej.

 

Odwiedziny w Szpitalu odbywają się codziennie przez całą dobę, jednak biorąc pod uwagę specyfikę procesu leczniczego zalecamy odwiedziny w godzinach:

Oddział Neonatologiczny: 14.00-18.00

Oddział Położniczo-Ginekologiczny: 11.00-19.00

 

Ze względu na ograniczenia przestrzeni lokalowej prosimy, by przy Pacjentce przebywała jedna osoba odwiedzająca. Ze względu na możliwość przeniesienia chorób wieku dziecięcego, które stanowią zagrożenie dla Pacjentek ciężarnych oraz dla noworodków prosimy, by nie przyprowadzać dzieci do lat 14. Osoby z infekcją nie powinny przychodzić na odwiedziny.

 

Wyżywienie: pory posiłków - śniadanie: 7.45 - 8.30 , obiad: 12.45 - 13.30 , kolacja: 17.00 - 18.00

W każdym oddziale znajdują się aneksy kuchenne do dyspozycji Pacjentek. Wyposażone w czajnik elektryczny, kuchenkę mikrofalową oraz lodówkę. Żywność własną prosimy przechowywać w małych ilościach na 1-2 dni w podpisanym pudełku w lodówce dla Pacjentek na oddziale.

 

Psycholog: prawo do uzyskania pomocy psychologicznej posiada każda Pacjentka przebywająca w naszym szpitalu. Prosimy chęć skorzystania z porady psychologa zgłosić do położnej.

 

Laktacja / karmienie dziecka: każda pacjentka może poprosić o doradcę laktacyjnego. Wszystkie Pielęgniarki i Położne są przeszkolone w zakresie laktacji. W sytuacji większych trudności w karmieniu noworodka położna poprosi eksperta laktacyjnego. Certyfikowani doradcy laktacyjni współpracują z nami codziennie.

 

Depozyt: przedmioty wartościowe prosimy oddać rodzinie do domu. Szafki depozytowe dla osób, które chcą oddać przedmioty wartościowe znajdują się w Szpitalu. Szczegółowych informacji udzieli Pani każda położna.

 

TV: w salach Pacjentek znajdują się telewizory. Korzystanie z nich jest bezpłatne.

 

Wi-Fi: w szpitalu istnieje bezpłatny dostępu do sieci Wi-Fi. Hasło jest umieszczone w każdej sali Pacjentek.

 

Opieka duszpasterska: w Szpitalu istnieje możliwość skorzystania z posługi duszpasterskiej księdza katolickiego oraz przedstawicieli innych wyznań. Chęć skorzystania należy zgłosić położnej.

 

Wypis ze Szpitala: kartę informacyjną, dokumenty własne oraz potrzebne zaświadczenia należy odebrać w Recepcji Szpitala w Izbie Przyjęć między godziną 13.30 -15:30 w dni powszednie. W weekendy i święta formalności związane z wypisem odbywają się w oddziałach w godzinach popołudniowych.

 

Bociania paczka: wraz z dokumentami wypisowymi Mama otrzymuje drobny upominek od naszego Szpitala.

 

Ankieta satysfakcji: Wszystkie nasze pacjentki zachęcamy do podzielenia się opinią dotyczącą pobytu w Szpitalu. Otrzymaną od lekarza ankietę na wizycie w dniu wypisu prosimy wrzucić do skrzynki koło Recepcji Szpitala lub umieszczoną na oddziale.